lauantai 30. marraskuuta 2013

Wnb Instagram

Minua on pitkään ärsyttänyt se, etten omista pienikokoista kameraa. Haluaisin räpsiä enemmän kuvia, mutta minun on vain niin vaikea aina raahata sitä karmean kokoista järkkäriä messissä joka paikkaan. Puhelinkuvausta olen välttänyt viimeiseen asti. Olen aina ajatellut että puhelinkuvaus on ihmisille, jotka haluavat tallentaa jokaisen ateriansa instagrammiin ja jakaa jokaisen muka-niin-ihanan bileiltansa Facebookissa. Joskus vain tulee tilanteita, joissa kaipaa kuvaa muistoksia kyseisestä tilanteesta. Minulle niitä tilanteita tulee ja aina en kuvaa muista ottaa, se harmittaa. Onneksi nyt uuden kännykkäni myötä kuvan laatu on parantunut huomattavasti. Miksi en siis ottaisi kuvia. Instagrammia en omista, koska Nokia Lumiaan sitähän ei saa. Jaampa siis osan kuvista tänne. Kuvat on otettu välillä heinäkuu- eilinen ja ne esiintyvät tässä aikajärjestyksessä.










Mielipiteitä? Onko kännykkäkuvaus ihan saatanasta. Pitäisikö vähentää näitten niin hienojen filttereiden käyttöä? Onko tämä nyt ihan epäprofessonaalia?

Korjaus edelliseen. Katselin vähän ja nykyään Lumiaan on saatavissa instagram. Hei. nyt mulla on se. Jees.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti